Osman Hadzic - Diskografija - 1989 - 2007

Osman Hadzic - 1989
Cemu suze na rastanku
Cobanice
Idi majko pozovi je
Jasmina
Lazu oci zelene
Na peronu guzva
Pruzicu ti dlanove
Tri jarana


Osman Hadzic - 1991
Hej mala
Istina je duso
Kad jednom sve to prodje
Kako je mogla
Nas rastanak jeste bolan
Nikad ti necu reci
Nikad vise Snjezana
Volim samo plave oci


Osman Hadzic - 1993
Ako ima ljubavi
Bosno, pjevam za te
Crne oci
Ja nisam prosjak
Luda bolest
Ne budi luda
Ne pitaj me
Zar to je ljubav


Osman Hadzic - 1994
Ggje li si sada ljubavi
Ja joj trijezan prici ne smijem
Ljubi me il' ostavi
Obrisi suze baksuze
Pustite me
Telefon imas, bar ponekad javi se
Ti bi sebe otrovala
U ludnici


Osman Hadzic - 1997
Banja Luka
Mati stara
Moja draga mome srcu kazna
Necu da prosim za komadic srece
Nije cudo sto te volim ludo
Ove magle ove zime
Pokusaj bar malo da me volis
Sjekira ti u med upala
Vrati sunce otjeraj tamu
Zasto ti mene ne vidis


Osman Hadzic - 2000
Gdje je sjever
Hladna zima
Idu godine
Ljubavi
Moja prva ljubav
Ostaricemo
S pjesmom i gitarom
Samo je vrijeme na mojoj strani


Osman Hadzic - 2002
Bona
Dugo nisi bila tu
Dunjo Moja
Moja Kuca Krova Nema
Oprosti mi
Prezime
Pustite Me
Rana ko rana
Sanjo sam
Ti mene ne volis
Zaboravi moj broj
Zapalicu sve kafane


Osman Hadzic - 2005
Budi Moja
Hiljadu Bijelih Ruza
Idi Sa Njim
Kise Jesenje
Lagano Umirem
Ljepsa Si Bez Sminke
Obrisi suze baksuze
Opusti se i uzivaj
Pita Me Pamet
Suncokret
Titanik
Umrijet cu na sat
Zbog Ljubavi

Osman Hadzic - 2007 - 01 - Zakasnila
Osman Hadzic - 2007 - 02 - I ovako i onako
Osman Hadzic - 2007 - 03 - Jeftine perle
Osman Hadzic - 2007 - 04 - Prolaze djevojke
Osman Hadzic - 2007 - 05 - Sve je u tvojim rukama
Osman Hadzic - 2007 - 06 - Lice njeno
Osman Hadzic - 2007 - 07 - Tuzne noci
Osman Hadzic - 2007 - 08 - Pitajte me nesto lakse
Osman Hadzic - 2007 - 09 - Zvijezda tjera mjeseca
Osman Hadzic - 2007 - 10 - Tvoje oci
Osman Hadzic - 2007 - 11 - Pita me pamet (bonus)
Osman Hadzic - 2007 - 12 - Titanik (bonus)
Osman Hadzic - 2007 - 13 - Hiljadu bijelih ruza (bonus)
Osman Hadzic - 2007 - 14 - Obrisi suze baksuze (bonus)


Download preuzmite ovdje --> DOWNLOAD