Kemal Malovcic - Diskografija - 1968 - 2007

Singlice

00 - Barbara, Barbara
00 - Kog su zmije ujedale
00 - Ljubio sam djevojke i zene
00 - Pjesma Bihacu
00 - Pjesma sudbine
00 - Pokraj Sane procvetala polja
00 - Rastanak rastanak
00 - Sano, Sanski Moste
00 - Ti ne placi stara majko moja
00 - Ti si tudja zena
00 - Ugasi mi pozar srca mog


Sto nam svadbu odgodi - singl

01 - Sto nam svadbu odgodi
02 - Ajka banjalucanka


1971 nevernice moja - sing

01 - Nevjernice moja
02 - Uno lijepa rijeko


1973 jedna noc neverstva - singl

01 - Jedna noc neverstva
02 - Ne mogu da volim
03 - Zbog tebe sam patio
04 - Lipovacki vez (svira Radoje Mitric - Barajevac)


1976 kado, kaduna - singl

01 - Kado, Kaduna


1977 pitao sam bil' se udala - singl

01 - Pito sam je bili se udala
02 - Sada tuga srcem vlada


1977 senada senada - singl

01 - Senada, Senada
02 - Tu si pored mene, ali sta to vrijedi


1980 hiljadu poljubaca saljem ti draga - singl

01 - Hiljadu poljubaca
02 - Cobanice, lepotice


1981 Kemal Malovcic - Stiglo pismo od rodjenog brata

Kemal Malovcic - Bosna pjeva i pjevat ce
Kemal Malovcic - Cuvaj draga nasu cerku
Kemal Malovcic - Idi druze svome rodnom kraju
Kemal Malovcic - Kog se plasis stidljiva djevojko
Kemal Malovcic - Kunem tebe i tvoje vencanje
Kemal Malovcic - Sine, sine
Kemal Malovcic - Stiglo pismo od rodjenog brata
Kemal Malovcic - U trenutku pravom sudbina te poslala


1982 Kemal Malovcic - Gde si sada leptirice moja

Kemal Malovcic - Ako mozes preboli me
Kemal Malovcic - Dva me srca grejase do danas
Kemal Malovcic - Gde si sada leptirice moja
Kemal Malovcic - Jos na klupi srca stoje
Kemal Malovcic - Lep je zivot ko zna da ga zivi
Kemal Malovcic - Sve dok zivim ja cu te pamtiti
Kemal Malovcic - Ti ne zivis u mom domu
Kemal Malovcic - U mom srcu nadji svoje mesto


1983 Kemal Malovcic - Album 1983

Kemal Malovcic - Do vidjenja ja nemam strplenja
Kemal Malovcic - Fatima
Kemal Malovcic - Moje su oci dve krupne suze
Kemal Malovcic - Nije meni sto se drustvo zeni
Kemal Malovcic - Nije on za tebe
Kemal Malovcic - Sedi tu je mesto tvoje
Kemal Malovcic - Ukrao sam devojku
Kemal Malovcic - Voli me, voli


1984 Kemal Malovcic - Skorpion sam ja

Kemal Malovcic - Dosao sam mnogo kasno
Kemal Malovcic - Marina
Kemal Malovcic - Muz i zena
Kemal Malovcic - Ne daj me, ne daj
Kemal Malovcic - Ne moze to tako
Kemal Malovcic - Skorpion sam ja
Kemal Malovcic - Spasi me
Kemal Malovcic - Tesko mi je


1985 Kemal Malovcic - Okrece se kolo srece

Kemal Malovcic - Blago onom s`kim si sada
Kemal Malovcic - Cekam te jos uvek
Kemal Malovcic - Cemu se bez mene nadas
Kemal Malovcic - Dosao sam samo da te vidim
Kemal Malovcic - Ja nisam srecan covek
Kemal Malovcic - Okrece se kolo srece
Kemal Malovcic - Pomiluj, draga, cerku
Kemal Malovcic - Rekla si mi da ne volis zimu
Kemal Malovcic - Sad je kasno da se kajes


1986 Kemal Malovcic - Ko gubi

Kemal Malovcic - Gde si
Kemal Malovcic - Ko gubi
Kemal Malovcic - Lazes da si srecna
Kemal Malovcic - Ne verujem da si srecna
Kemal Malovcic - Nije za tebe Alija
Kemal Malovcic - Pripala si meni
Kemal Malovcic - Sjeti se
Kemal Malovcic - Zumro, zumro


1987 Kemal Malovcic - Ozeni me, Babo

Kemal Malovcic - Hej, malena, plavo oko
Kemal Malovcic - Kada nema nje
Kemal Malovcic - Ne pitaj me
Kemal Malovcic - Ozeni me, babo
Kemal Malovcic - Pokloni ljubav covjeku svom
Kemal Malovcic - Pokusaj bar malo samnom
Kemal Malovcic - Tamna noci
Kemal Malovcic - Ucini nesto za nas
Kemal Malovcic - Vrati mi srecu djevojko


1988 Kemal Malovcic - Zajedno u zivot novi

Kemal Malovcic - Gori, gori srce
Kemal Malovcic - Ne varaj se
Kemal Malovcic - Onaj sto za tebe zivi
Kemal Malovcic - Sta mi to rade
Kemal Malovcic - Sve mi ide naopako
Kemal Malovcic - Svet je lep
Kemal Malovcic - Zajedno u zivot novi
Kemal Malovcic - Zasto sam te izgubio


1989 Kemal Malovcic - Prosljak ljubavi

Kemal Malovcic - Ciji svatovi nocas pjevaju
Kemal Malovcic - Jedna zena, jedna prica
Kemal Malovcic - Napijem se pa sve zaboravim
Kemal Malovcic - Prosljak ljubavi
Kemal Malovcic - Rodjendanska pjesma
Kemal Malovcic - Samo neka traje
Kemal Malovcic - Sjedim u kafani
Kemal Malovcic - Snezana
Kemal Malovcic - Vracam ti se


1990 Kemal Malovcic - Caru ide carevo

Kemal Malovcic - Caru ide carevo
Kemal Malovcic - Cvjetaju lipe
Kemal Malovcic - Daleko si od pogleda
Kemal Malovcic - Idi voljena idi
Kemal Malovcic - Pjevajte mi o Vesni
Kemal Malovcic - Povedi me, sreco
Kemal Malovcic - Svi su nasi drumovi
Kemal Malovcic - To mogu samo ja
Kemal Malovcic - Zgodna a sama


1991 Kemal Malovcic - Ti si moj broj 13

Kemal Malovcic - Cardak
Kemal Malovcic - Kljuc od tvoga srca
Kemal Malovcic - Luda glava pijana
Kemal Malovcic - Moj zivot je rusevina
Kemal Malovcic - Sto se stidis ljubavi
Kemal Malovcic - Ti si moj broj 13
Kemal Malovcic - Ti si moje Zlato
Kemal Malovcic - Zdravo druze kako je
Kemal Malovcic - Znaju drugovi, Lela


1993 Kemal Malovcic - Bujrum

Kemal Malovcic - Bujrum
Kemal Malovcic - Ko gubi u ljubavi
Kemal Malovcic - Molim te ne idi
Kemal Malovcic - Nisi tu
Kemal Malovcic - Prezalit cu
Kemal Malovcic - Trista dana
Kemal Malovcic - Varalice
Kemal Malovcic - Zaljubleni ostavljeni rastavljeni


1994 Kemal Malovcic - Album 1994

Kemal Malovcic - Hurija
Kemal Malovcic - Ljubav
Kemal Malovcic - Mlad sam bio
Kemal Malovcic - Na drini cuprija
Kemal Malovcic - Neka pasa, neka aga
Kemal Malovcic - Plavokosa
Kemal Malovcic - Sve mostove ljubav rusi
Kemal Malovcic - U tebi mesta u dzenetu nema
Kemal Malovcic - Za Bosnu sam pao


1995 Kemal Malovcic - Trn u oku

Kemal Malovcic - Ej vala Saho
Kemal Malovcic - Igraj, igraj
Kemal Malovcic - Ne kunem te
Kemal Malovcic - Proklet bio
Kemal Malovcic - Stegni srce
Kemal Malovcic - Sumnje
Kemal Malovcic - Trn u oku
Kemal Malovcic - Zar sam ostao sam


1997 Kemal Malovcic - Eh da sam da sam da sam

Kemal Malovcic - A ti, ko te ljubi
Kemal Malovcic - Drzite me za ruke
Kemal Malovcic - Eh da sam da sam da sam
Kemal Malovcic - Gore pisma gore slova
Kemal Malovcic - Kad s pameti nisam skreno
Kemal Malovcic - Oci moje dvije cesme
Kemal Malovcic - Okrecem se kibletu
Kemal Malovcic - Plakala smijala
Kemal Malovcic - Tugo tugo
Kemal Malovcic - Usamljena srca


1998 Kemal Malovcic - Neka pesma krene

Kemal Malovcic - Da te opet sretnem
Kemal Malovcic - Komsinica
Kemal Malovcic - Ne voli me a volim je
Kemal Malovcic - Neka pesma krene
Kemal Malovcic - Nije ljubav milostinja
Kemal Malovcic - Od tog dana
Kemal Malovcic - Ostala si samo ti
Kemal Malovcic - Srce joj je kamen
Kemal Malovcic - Tvoje ime u mom srcu
Kemal Malovcic - Zbog nje ja sam


1999 Kemal Malovcic - Dlan

Kemal Malovcic - A gdje si ti
Kemal Malovcic - Dlan
Kemal Malovcic - Greska
Kemal Malovcic - Haljina
Kemal Malovcic - Milo moje
Kemal Malovcic - Ne ne ne
Kemal Malovcic - Pjesmo moja
Kemal Malovcic - Sreci prolaz
Kemal Malovcic - Svatovi
Kemal Malovcic - Tanak led


2000 Kemal Malovcic - Kolo srece se okrece

Kemal Malovcic - Dodji dodji mi ti
Kemal Malovcic - Gde god bila
Kemal Malovcic - Kolo srece se okrece
Kemal Malovcic - Lazes druge lazes sebe
Kemal Malovcic - Ne stidi se
Kemal Malovcic - Samo bol
Kemal Malovcic - Samo s tobom
Kemal Malovcic - Sanjam
Kemal Malovcic - Za tebe je ljubav igra


2001 Kemal Malovcic - Ranjeno je srce moje

Kemal Malovcic - Ameriko cemeriko
Kemal Malovcic - Cije grehe sada placam
Kemal Malovcic - Jusuf aga
Kemal Malovcic - Kraljica
Kemal Malovcic - Kuda lutas
Kemal Malovcic - Necu se zeniti
Kemal Malovcic - Placem
Kemal Malovcic - Ranjeno je srce moje
Kemal Malovcic - Senke (duet Jovana)
Kemal Malovcic - Tri proleca


2002 Kemal Malovcic - Car ljubavi

Kemal Malovcic - Car ljubavi
Kemal Malovcic - Divlje kule
Kemal Malovcic - Hana
Kemal Malovcic - Hej, crne oci te
Kemal Malovcic - Ljubio sam
Kemal Malovcic - Ne daju nam
Kemal Malovcic - Petak 13
Kemal Malovcic - Stalo ti je do mog srca
Kemal Malovcic - Zaruke
Kemal Malovcic - Zina iz Cazina


2004 Kemal Malovcic - Tek tek

Kemal Malovcic - Australija
Kemal Malovcic - Beduin
Kemal Malovcic - Carinik
Kemal Malovcic - Ja volim je
Kemal Malovcic - Kad bi mogo, al ne mogu
Kemal Malovcic - Kiticu te krnom srmom
Kemal Malovcic - Nisi ti
Kemal Malovcic - Sta bi ja bez tebe
Kemal Malovcic - Suze teku
Kemal Malovcic - Tek tek


Kemal malovcic - 2006

Kemal Malovcic - 2006 - 01 - Sretan put
Kemal Malovcic - 2006 - 02 - Lazu te, lazu malena
Kemal Malovcic - 2006 - 03 - Svako sebi
Kemal Malovcic - 2006 - 04 - Cigra
Kemal Malovcic - 2006 - 05 - Veliko srce
Kemal Malovcic - 2006 - 06 - Imenjak
Kemal Malovcic - 2006 - 07 - Zovem danima
Kemal Malovcic - 2006 - 08 - Burma
Kemal Malovcic - 2006 - 09 - Nedaj mu ruku malen
Kemal Malovcic - 2006 - 10 - Hocemo li druze
Kemal Malovcic - 2006 - 11 - Ajsa
Kemal Malovcic - 2006 - 12 - Bjela bluza
Kemal Malovcic - 2006 - 13 - Greska

Kemal Malovcic - 2007

Kemal Malovcic - 2007 - 01 - Sikter
Kemal Malovcic - 2007 - 02 - Zgodna al nezgodna
Kemal Malovcic - 2007 - 03 - Trag od burme
Kemal Malovcic - 2007 - 04 - Kemal
Kemal Malovcic - 2007 - 05 - Sheik
Kemal Malovcic - 2007 - 06 - Bez mene si mrtva zena
Kemal Malovcic - 2007 - 07 - Tajni izlaz (duet Emina Besirevic)
Kemal Malovcic - 2007 - 08 - Klinka
Kemal Malovcic - 2007 - 09 - Vrati se Neno, vrati

Download možete nači ovdje -->diskografije